onsdag, oktober 26, 2011

GodMorgon NOT

Ligger och harklar mig fram till Vakna med the voice. Tur att man är själv, så man slipper snacka med folk, för dom hade inte hört vad jag sagt. OK, skönt för dem kanske, men nu ÄR det inte så. Pust, stön !

Detta med twitter, som kändis. NU är ju jag inte det. Men tänker på Martin Björk från Vakna.
Han startade twitter konto igår (precis 1 dygn sedan) och vips så hade han 700-800 följare på 1 halvtimme.
Nu är han snart uppe i 3 500 följare, det går fort för vissa, bokstavligt talat. ;-) Jag är inte bitter !!

Prio 1 NU = Halskurering. Ha det gott !! Återkommer !!

Godmorgon !!

2 kommentarer:

Kaffehörnan sa...

Har ju haft lite folk som sponsrar, nu har de duggat tätt med tävlingar
Kommer en söndag troligtvis

Tommy sa...

Sv: Ja du, inläggen kommer ibland.. Just nu har jag verkligen inget att blogga om ..

Krya på dig!