tisdag, oktober 25, 2011

Pallade inte

Stack till jobbet idag på morgonen, men efter 45 min så gav jag upp, orkade knappt lyfta en låda som var jättelätt. Så det är mest liggläge för mig.

Fick meddelande från mitt bostadsbolag, där dom meddelar att vi måste ha parkeringstillstånd, en mycket bra ide, då det står bilar här som inte ens tillhör boende. MEN:

Sedan kommer detta:

"Det kommer finnas några platser för besökande där man kan stå max 24 timmar. Har ni längre besök kontakta oss innan"


Undrar hur många NÅGRA är ??


Har stor erfarenhet av detta då jag ofta besökte en vän i Eskilstuna där det var så, hopplöst att spendera en hel helg hos honom, då man ofta fick böter. Eller rusa runt och flytta bilen hela tiden.

Jag tänker ju så klart på mannen, som besöker mig ofta hela helger, hur knepigt kommer det inte att bli. Om man nu inte kan snacka med dem och förklara, så han kan få något sorts tillstånd också, men det verkar svårt. Men man får väl kolla.


Inga kommentarer: