onsdag, november 30, 2011

Blekinges Pärla - Listerlandet - Benny

Ta och lämna allt bakom dig.
Kom min vän och ta min hand.
Låt oss vandra längs med vattnet.
Här vid Östersjöns strand.

Här finns plats för hela livet.
Hela världen i din hand.
Det är så sant som det står skrivet.
Att mitt hjärta står i brand.

Du och jag och ljuv musik.
En sommarkväll i Hällevik.

(Från Johan Bakke's - Sommarkväll (i Hällevik)




Dom första verserna i den låt som jag just nu känner att B och jag har gemensamt.

Att han sedan bor nära platsen det handlar om gör saken ännu mera ståpälsig (Ja, jag ryser i alla mina hårstrån). 

Lägger upp låten via Sportify (Hoppas NI har det), så kan ni hör hela den underbara balladen, jag tillängar min käre man.

Johan Bakke – Sommarkväll (i Hällevik)

Med detta säger jag !

GODNATT !!

1 kommentar:

Jonnie sa...

haha ja jag hoppas inte att du menar mig haha