onsdag, november 30, 2011

Den gröna räkningen

Har plitat in mina goa räkningar. Ja, jag betalar bara till bra saker, som:

  • Tak över huvudet.
  • Så man kan se och inte fryser.
  • Dumburksunderhållning.
  • Sociala kontakter, musik och video.
  • Tjuvförsäkring.
När jag var klar, kommer det upp att man kan ha vissa av dessa som E-Faktura ??
Som den äldre (lite) jag är, så känner jag att jag har alltid velat ha min räkning i handen, som kommer genom brevinkastet och som jag sprättar upp och läser. 
Känns som om dom kan försvinna om räkningarna skall färdas via sateliter och moln (Händer ju med epost i bland). Osäkerhet !!??

Har NI e-faktura ?? Är NI nöjda och tillfreds ??
(Kommentera och berätta)


3 kommentarer:

farfar0hebbe sa...

Okidoki,då gör man lite nytta då som påminnare...Jag har E-faktura till några somm återkommer regelbundet.Haé Bra.

Tommy sa...

Sv*: Tack ska du ha :) Det värmer!

zwampe sa...

Jag har inte heller E-fakturor känner lite som du jag vill ha mitt brev så att det inte försvinner bort:)