torsdag, november 24, 2011

Lite fix efter jobbet

När jag jobbat klart vid 14, drog jag och fixade lite prylar.

Helgens vin införskaffat !
Sedan en runda på Grand Samarkand, där jag skulle kolla efter en Jacka. Skall nämligen stå ute på Julskyltningen i Karlshamn på Söndag med Benny. Han skall sälja ballonger. Kan bli kallt.

Och visst hittade jag en schysst Vinterjacka och lite Thaibuffe blev det också, allt dokumenterat i följande bilder.




Här kommer bilderna på Jackan och jag hittade även ett par fingertoppslösa vantar, har sett att marknadsknallar har sådana på vintern.




Kvällen kommer  bli väldigt lugn, får se om jag kanske måste köra och hämta Dotter L hos sin moster senare. Ok, packa lite inför morgondagen såklart.

2 kommentarer:

Jonnie sa...

ja visst e de underbart me julen, e så mysigt me alla små stakar o ljus överallt :)

diana sa...

Vilken snygg jacka :)