torsdag, november 24, 2011

Musens betydelse

Att en mus kan gör sådan skillnad och att man kan vara så beroende av just musen.

Det har jag verkligen lärt mig dom senaste åren. Har man ingen mus tillgänglig, så blir man faktiskt lite handikappad. Fingrarna beter sig inte alls likadant om musen har rymt så att säga.

Att bara glida runt med fingrarna på en glatt yta är inte alls samma känsla som när man pillar på en mus, konstigt. Försökte att använda den glatta ytan och kände direkt att detta inte alls var min grej, snabbheten och precisionen fanns inte alls närvarande. Jag blev helt frustrerad.

Så här skall en mus se ut tycker jag personligen, KLICKA, liten, nätt och alltid tillhands.

GODMORGON !!
alla goa "readers"

5 kommentarer:

Stattinskan sa...

Jag har ingen mus på jobbet så där sitter jag och fumlar och trycker upp och ner länkar som inte var tänkta att besökas. Idag tar jag med mig min egen mus till jobbet ... ja, alltså den till datorn ;-)

farfar0hebbe sa...

Mors,,håller med,lättare med mus..
Ja maten blev god.Haé Bra.

Tommy sa...

Sv: Haha, nej det tror jag inte heller, men kanske det är en gudomlig upplevelese? ;)

Stefan Falkelind sa...

Jag är också beroende av musen. Jag använder en liten och nätt som är bra att pilla på. Den ligger så skönt i handen.

Sv: Absolut ska du få se vad Babsan hittar på med vår gran.

susanne sa...

Ja, den musen var det ju inget fel på..;) Kan ju vara en kontrast till uppsättning utav stak(en), hihi
Ha det! / Kram Suss