fredag, november 18, 2011

Ojdå

Längesedan jag plitade ner nåt här, men kommer att skriva mer här hädanefter.

Som en del av er sett i min Nattstad's blogg kommer jag och mannen åka hem till Pappa i Häradsbäck på Lördag, för att gå på mogen dans (Wizex) på mitt tonårs danshak Baldershage, skall bli underbart spännande och trevligt. Detta bli första gången Pappa får träffa B också, nervöst. Ja lite !!



Ni som har möjligheten och viljan, glömmer väl inte att följa vad jag skriver här, vore ju trevligt att veta att man har NÅGRA läsare som kollar ibland.

Hoppas ni inte tycker att det blir för segt att ladda upp bloggen, vet att det kan bli så när man har lite olika widgets aktiverade.

1 kommentar:

Stattinskan sa...

Ja, det är nästan mer pirrigt i "mogen" ålder att visa upp sin käraste ;-D
Gomorron