onsdag, november 23, 2011

Vilken tur jag har

Var och handlade lite efter jobbet, köpte då nya kapslar till Tassimo. I kväll efter min PN så var jag sugen på just Tassimo kaffe, vilken underbar tur att jag hade köpt, så jag slapp sukta efter det, eller hur ???
Känner mig duktig, som liksom kände det omedvetet utan att någon talade om det för mig. Hjärnan ÄR ju för smart.

Sitter med Dotter L och diskuterar lite vad man skall blogga, hon är just NU på blogglatsen.se, men tycker inte om det. Så hon funderar på att byta och då är ju JAG den klart bästa att diskutera det med, för jag har nog kollat och testat de flesta bloggportaler som finns. Får väl se vad hon hamnar.

1 kommentar:

susanne sa...

Tur att man har en pappa man kan bolla sina tankar med...Det är inte lätt att bestämma sig...
Ha en fin kväll=)
/ Kram Suss