söndag, december 04, 2011

MIn väggprydnad

Nu när alla julpyntar och hänger upp saker på väggen. Bonader, glitter, kulor, tomtar, snögubbar, änglar och allt vad det NU är.

Så kom jag på att jag har ju inte hängt upp min flagga, som jag köpte i somras på Sthlm Pride. Dåligt av mig, vet !

NU pryder den min vägg. OK, nu äger jag inget strykjärn (Knepigt va ??), så jag får be Benny ta med ett upp när han kommer. Så den blir lite mer slät. Eller hur ??


I kväll skulle jag verkligen behövt min Insp. HD box. Har varit en del program som krockat. Har ju inte lidigt av det innan, men nu när jag vet att den kommer, så blir det frustrerande.


3 kommentarer:

jonnie sa...

Tjusigt. Har en likadan

farfar0hebbe sa...

Ja gör så prata med de äldre medans dom finns kvar,,framför allt skriv ner,,det egna minnet sviker ibland.Haé Bra.

susanne sa...

Inget strykjärn människa;);) Det blir tomtens uppgift att se till att du får ett av dessa ting man inte kan vara utan, haha.
Hoppas att din helg varit bra oxå bland levande ljus och framtids tro om ICKE vid bränd TOMTEGRÖT!
/Kram Suss