torsdag, december 01, 2011

Vad händer idag på FM ??

Min planering för denna veckan som jag skrev tidigare har funkat. Ok, nu var det inte så mycket och avancerade saker jag planerade, men ändå.

Om ni kom ihåg, så hade jag ett frågetecken ? för denna förmiddagen, så vad som händer senare, vet jag ju inte ännu. Kommer ni inte ihåg inlägget KLICKA HÄR !

Men hittills har jag startat Cyllis och just nu kollar jag såklart på Vakna på Kanal 5. Den härlige bloggaren, bortskämde, gayiga Daniel Paris är gäst just nu.
Kolla in hans blogg på: http://finest.se/danielparis

Fixar med min andra blogg på Nattstad. Skall ändras lite bakgrund och annat småttt och gott, sedan kommer den köra parallellt med denna. Fast detta är ju 1:a bloggen såklart.

GODMORGON !!

1 kommentar:

farfar0hebbe sa...

Ja det där med namn,,jag har slutat att förvånas,gränsen mellan manliga och kvinnliga namn har suddats ut,och det är väl bra..Haé Bra.