torsdag, december 01, 2011

Väskan nr: 1. Julkalendern + mer play.

Tidigare idag inhandlade jag en mobilväska i brunt läder, som man hänger om halsen. Har velat ha en sådan länge , så haja att jag sken upp när jag hittade den i en väskaffär på Grand Sammarkand.

Martin Björk, programledare på Vakna med The voice, har just en sådan. Så praktisk, man har iPhonen, kort, sedlar, mynt i den, allt på samma ställe. Sedan att den ÄR snygg gör inte saken sämre.

(Här några bilder. Bjuder på mina konstiga miner. Varsegoda !!)





Håller på att kolla Julkalendern på SVT Play, trodde jag skulle få min HD box idag, så jag kunnat spela in det. Hoppas den kommer i morgon. Skall sedan kolla Elsas Värld på TV3 Play, handlar om en bloggtjej, klart trevlig liten serie.

GODNATT !!

1 kommentar:

Stattinskan sa...

Hur var den? Julkalendern alltså :-) Enligt reklamen verkade den vara bra. Den har inte varit något vidare de senaste åren. God morgon :-)